سفارش تبلیغ
صبا ویژن


وأعدو الهم مّا استطعتم مّن قوة


تصویر بزرگ

 
سرویس جهان اسلام : باشگاه حمایت از اسیران فلسطینی "الاسیر " اعلام کرد که بیماری پوستی ناشناخته‌ای اخیرا در میان اسیران فلسطینی در زندانهای ر‍ژیم صهیونیستی شیوع یافته است و مسئولان زندان از درمان این بیماران خودداری می‌کنند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری ملی سوریه (سانا)، باشگاه الاسیر در گزارش خود درباره وضعیت اسیران فلسطینی آورده است: تعداد اسیرانی که به این بیماری پوستی در زندان‌های اشغالگران دچار می‌شوند، به سرعت رو به افزایش است.
این گزارش افزود: مسئولان زندان‌های رژیم صهیونیستی از انجام آزمایش‌های پزشکی برای تعیین نوع بیماری این اسیران فلسطینی و درمان مناسب آنها خودداری می‌کنند.
باشگاه الاسیر در این گزارش درباره خطرات گسترش وسیع این بیماری ناشناخته در میان اسیران زندان "ریمون " رژیم صهیونیستی هشدار داده ‌است.
در همین حال، گزارش‌های حقوقی از نقض حقوق اسیران فلسطینی به طور برنامه‌ریزی شده و هدفمند در زندان‌های رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.
موسسه رسیدگی به امور اسیران و بازداشت‌شدگان فلسطینی تحت عنوان "ماندلا " نیز اخیرا در گزارش خود نوشت: بسیاری از اسیران نوجوان فلسطینی در معرض شیوه‌های سخت بازجویی قرار دارند و از همه حقوق خود محروم هستند.

نوشته شده در چهارشنبه 87/11/23| ساعت 5:19 عصر| توسط | نظرات ( ) |


قالب وبلاگ : فقط بهاربیست