سفارش تبلیغ
صبا ویژن


وأعدو الهم مّا استطعتم مّن قوة

             منم مهدی؛ منم قائم زمانه

                                                     امام زمان علیه السلام

انا المهدی. انا قائم الزمان.

منم مهدی. منم قائم زمانه.

انا الذی املاءها عدلا کما ملات جورا .

منم که زمین را از عدالت پر کنم همانگونه که از ستم آکنده باشد .

انا بقیة الله فی ارضه .

منم بازمانده (حجت‌های) خدا در زمین .

انا المنتقم من اعدائه .

منم انتقامجو از دشمنان خدا .

انا خاتم الاوصیاء .

منم فرجام اوصیاء پیامبر .

و بی یدفع الله عز و جل البلاء عن اهلی و شیعتی .

و خداوند به سبب من از خاندان و شیعیانم بلا را دور می‌گرداند.

و اما ظهور الفرج فانه الی الله تعالی ذکره.

و اما ظهور فرج؛ پس بسته به اراده خدای متعال است.

و کذب الوقاتون.

و کسانی که وقت و زمانی برای ظهور تعیین کنند دروغگویند.

اکثروا الدعاء بتعجیل الفرج فان ذلک فرجکم .

برای شتاب در گشایش کلی و همگانی بسیار دعا کنید که به راستی فرج شما در همین است.

 


نوشته شده در پنج شنبه 87/12/15| ساعت 4:2 عصر| توسط | نظرات ( ) |

کنفرانس شیطان در برابر کنفرانس انسان

سالن جلاس سران

 

 

 

مقدمه:

این روزها تقابل ها در منطقه خاورمیانه به اوج خود رسده است.در یک طرف صف بندی، جمهوری اسلامی ایران،سوریه،حزب الله لبنان ،نیروهای جهادی فلسطین،حماس و بسیاری از مردم شیعه و سنی منطقه حضور دارند و در طرف  مقابل ایالات متحده ،فرانسه و سایر کشورهای اتحادیه اروپا،مصر ،عربستان، اردن و دولت لبنان قرار دارند. اوج چالش بین این دو طیف در بحران غزه و پس از آن بازسازی غزه بروز و ظهور یافت..نمایش وجود  همبستگی سیاسی میان طیف دوم در کنفرانس بین المللی بازسازی غزه در روز 13 اسفند در شرم الشیخ متجلی شد. در مقابل کنفرانس تهران تجلی وفاق طیف اول در حمایت از مقاومت بود.

کنفرانس بین المللی بازسازی غزه در شرم الشیخ مصر:

کنفرانس بین‌المللی بازسازی غزه با حضور 70 کشور جهان برگزار شد .نیکلا سارکوزی رئیس جمهور فرانسه و سیلویو برلوسکنی نخست وزیر ایتالیا و هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا از جمله شرکت کنندگان در این کنفرانس بودند.

کنفرانس شرم الشیخ

هدف اعلامی این نشست کمک مالی به بازسازی غزه بود.البته  قبل از آن در نشست اقتصادی سران عرب در کویت نیز ، عربستان متعهد شده بود که یک میلیارد دلار برای بازسازی غزه کمک کند.علاوه بر این کمک، کشورهای شرکت‌کننده در کنفرانس بازسازی غزه در شرم الشیخ مصر متعهد شدند که چهار میلیارد و 481 میلیون دلار به اقتصاد فلسطین و بازسازی غزه کمک کنند.اما رویکرد سیاسی این کشورها حمایت از اسراییل و مخالفت شدید با حماس بود. در این راستا مشارکت‌کنندگان در کنفرانس بازسازی غزه اصرار داشتند که این اموال به دست حماس نرسد .شرط دیگر  آمریکا به عنوان بانی واقعی این کنفرانس این بود که  سازمان آزادیبخش فلسطین  به تعهداتش در مورد کنار گذاشتن خشونت و اعتراف به حق وجودی اسراییل تاکید نماید.

مشارکت‌کنندگان در کنفرانس بازسازی غزه اصرار داشتند که این اموال به دست حماس نرسد .

این کنفرانس در واقع با 6 هدف اصلی زیر برگزار گردید:

1-ارائه کمکهای مالی بین المللی به غزه از طریق تشکیلات خودگردان انجام شود که این امر به افزایش قدرت اقتصادی طیف محمود عباس  و اقتدار سیاسی  آنها منجر می گردد.

2-عدم مشارکت حماس موجب می گردد دولت منتخب حماس به انزوای بین المللی فرو رود و به نوعی اجماع 70 کشور جهان علیه حماس به نمایش درآید.

3-حذف حماس و قدرت یابی تشکیلات خودگران ،خواسته  امنیتی سیاسی اسراییل را تامین می نماید و در واقع با حضور

سارکوزی و مبارک در شرم الشیخ

 تشکیلات خودگردان در غزه مهم ترین سنگر  مقاومت شکسته می شود.

4-حذف حماس و حمایت از تشکیلات خودگردان به نوعی پیروزی دیپلماتیک مصر،عربستان و اردن در برابر ایران و سوریه محسوب می گردد.

5-این هدف که هدف اصلی اجلاس شرم الشیخ است، حمایت سیاسی از رئیس جمهور مصر و طرح آتش بس وی برای غزه می باشد.

6-هدف نهایی این کنفرانس  بررسی امکان استفاده از آتش بس یکجانبه اسرائیل و تبدیل کردن آن به یک حرکت سیاسی برای تضمین عقب نشینی اسرائیل طی حداکثر چند هفته آینده است.

هدف اصلی اجلاس شرم الشیخ ، حمایت سیاسی از رئیس جمهور مصر و طرح آتش بس وی برای غزه می باشد.

کنفرانس شرم الشیخ به شدت با مخالفت حماس روبرو شد.مقامات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) نارضایتی شدید خود از نتایج کنفرانس بازسازی غزه در شرم الشیخ را اعلام کرده و خاطر نشان کردند این کنفرانس تنها به این دلیل تشکیل شده که خواسته های رژیم اشغالگر قدس را عملی کند.

"محمد نزال" عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین طی مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره  خاطر نشان کرد: کشورهای شرکت کننده در کنفرانس شرم الشیخ تا کنون وعده های زیادی برای بازسازی نوار غزه داده اند که به ندرت به مرحله عمل رسیده است.

وی افزود: در شرایط کنونی نیز نباید به کمک مالی پنج میلیارد دلاری این کشورها توجه کرد. باید این مساله را در نظر گرفت که چه زمان این کمک های نقدی بدست مردم ستمدیده و بی پناه غزه می رسد.

این درحالی است که "ایمن طه" یکی دیگر از اعضای حماس با ابراز نارضایتی از نتایج کنفرانس شرم الشیخ، اظهار داشت: حماس اجازه نمی دهد مساله بازسازی غزه به مسایل سیاسی و امنیتی تبدیل شود و توسط آن، رژیم اشغالگر قدس بتواند به خواسته های نامشروع خود در غزه دست یابد.

 کنفرانس بین‌المللی " فلسطین مظهر مقاومت، غزه قربانی جنایت " تهران

مقام معظم رهبری . سران قوا

 

 

 

 

 

 این کنفرانس در روزهای 14 و 15 اسفند ماه برگزار گردید.مسوولین نظام جمهوری اسلامی ،افراد موثر در صحنه فلسطین، روسای مجالس کشورهای اسلامی در روز نخست کنفرانس سخنرانی خواهند کرد و در روز دوم نیز هیئت های دیگر مباحث خود را دنبال می کنند واختتامیه مراسم نیز عصر پنجشنبه برگزار می شود.

شرکت کنندگان در این همایش عبارتند از:

1-هیات های پارلمانی  کشورهای اسلامی مثل سوریه ،لبنان و ....

2-هیاتهایی از کشورهای ضد امپریالیست آمریکای جنوبی مانند ونزوئلا،بولیوی و .....

3-نمایندگان جنبشهای بلند پایه فلسطینی مانند حماس ،جهاد اسلامی و ...

4-نمایندگان جنبشهای یهودی ضد صهیونیست و ....

5-گروههای پارلمانی،اساتید حقوق بین الملل و شخصیتهایی از 80 کشور جهان

این کنفرانس از نگاه مسوولین بلند پایه نظام دارای اهمیت بسیار زیادی است.در یک اقدام کاملا دارای معنا، مقام معظم رهبری به همراه سران قوا در این کنفرانس حضور یافتند.

مهم ترین سخرانی این کنفرانس که دکترین رسمی و صریح دیپلماسی ایران را در قضیه فلسطبن و غزه تبیین می نمود سخنرانی رهبر معظم انقلاب بود.مهم ترین اصول این سخنرانی عبارتست از:

1-نفی امکان گفتگو و مذاکره با صهیونیستها

مقام معظم رهبری با خطاب قرار دادن گروههای فلسطینی طرفدار سازش با رژیم صهیونیستی و دولتهای عرب حامی آنها  با رژیم صهیونیستی فرمودند:

چه آنان که با توهم شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیست، شعار «واقع‌بینی» سر داده، دست سازش و تسلیم در برابر غاصبان دراز کردند و چه کسانی که به خیال باطل خود، نسل دوم و سوّم سیاستمداران صهیونیست را مبرّا از جنایات نسل اوّل دانسته، امید همزیستی سالم در کنار آنان را در دل پروراندند، اکنون باید به خطای خود پی برده باشند. اولاً: با موج بیداری امت مسلمان و بالیدن نهال مقاومت اسلامی، آن هیبت دروغین فرو ریخته و نشانه‌های ناتوانی و درماندگی در رژیم غاصب آشکار گشته است و ثانیاً خوی تجاوزگری و بی‌شرمی از جنایت در گردانندگان آن رژیم همان است که در دهه‌های اوّل بود و هرگاه بتوانند یا گمان ببرند که می‌توانند، از هیچ جنایتی رویگردان نیستند.

2-نقد صریح عملکرد دولت خودگردان در زمان عرفات و محمود عباس:

مقام معظم رهبری

 

 

 

 

 

 

 

 

 ایشان در ادامه سخنان خود به صورت صریح  دولت عباس را مورد انتقاد قرار دادند:

آنچه آنها به عنوان حکومت خودگردان از صهیونیست‌ها گرفتند، با صرفنظر از ماهیت تحقیرآمیز و اهانت‌بار آن، نخست این که با هزینه‌ سنگینِ اعتراف به مالکیت رژیم غاصب بر تقریباً سراسر فلسطین تمام شد و دوم آن که همان حکومت نیم‌بند و دروغین را هم با بهانه‌های واهی در مواردی زیر پای خود لگدکوب کردند؛ محاصره‌ یاسر عرفات در ساختمان مدیریتش در رام‌الله و انواع تحقیر و تذلیل او حادثه‌ای نیست که فراموش شود......(اسراییلی ها)چه در زمان عرفات و چه به ویژه پس از او با مسئولان حکومت خودگردان مانند رؤسای کلانتری‌های خود رفتار کردند که وظیفه‌شان تعقیب و دستگیری مجاهدان فلسطینی و محاصره‌ اطلاعاتی و پلیسی آنهاست، و بدین صورت تخم کینه را در میان‌ گروه‌های فلسطینی پاشیدند و آنها را به جان یکدیگر انداختند.

مقام معظم رهبری:(اسراییلی ها)چه در زمان عرفات و چه به ویژه پس از او با مسئولان حکومت خودگردان مانند رؤسای کلانتری‌های خود رفتار کردند که وظیفه‌شان تعقیب و دستگیری مجاهدان فلسطینی و محاصره‌ اطلاعاتی و پلیسی آنهاست.

3-حمایت علنی و صریح از مقاومت اسلامی در فلسطین:

ایشان مقاومت و نه سازش را راهکار حل این مشکلات می دانند:

نجات فلسطین با دریوزگی از سازمان ملل یا از قدرتهای مسلّط و به طریق اولی از رژیم غاصب به دست نمی آید، راه نجات فقط ایستادگی و مقاومت است، با توحید کلمه‌ فلسطینیان و کلمه‌ی توحید که ذخیره‌ بی‌پایان حرکت جهادی است.

ارکان این مقاومت،‌ از سویی گروههای مجاهد فلسطینی و آحاد مردم مؤمن و مقاوم فلسطین در داخل و خارج آن کشورند و از سوی دیگر، دولتها و ملتهای مسلمان در سراسر جهان، بویژه عالمان دینی و روشنفکران و نخبگان سیاسی و دانشگاهیان

4-تبیین راهکار ایران برای حل مشکل فلسطین:

مقام معظم رهبری و خاخام یهودی ضد صهیونیست

مقام معظم رهبری صرفا رویکردی انتقادی نسبت به مساله غزه نداشته و راهکار و اضحی را برای حل مساله غزه   وکل فلسطین اشغالی ارائه کردند:

پیشنهاد ما یک راهکار کاملاً منطبق بر مردمسالاری است که می تواند منطق مشترک همه‌ افکار جهانی باشد. آن پیشنهاد این است که همه‌ صاحبان حق در سرزمین فلسطین اعم از مسلمان و مسیحی و یهودی در یک همه‌پرسی ساختار نظام خود را انتخاب کنند و همه‌ فلسطینی هایی که سالها مشقت‌ آوارگی را تحمل کرده اند نیز در این همه‌‌پرسی شرکت کنند. دنیای غرب باید بداند که نپذیرفتن این راه حل نشانه‌ پایبند نبودن به دموکراسی است که پیوسته از آن دم می زنند و این آزمون افشاگر دیگری بر علیه آنان خواهد شد.

نتیجه گیری:

مشخصا اهداف،سیاستها و راهبردهای کنفرانس تهران در برابر کنفرانس شرم الشیخ  قرار دارد .برای مثال رئیس‌جمهوری اسلامی ایران تفاوت اجلاس حمایت از مردم فلسطین و اجلاس شرم‌الشیخ را تفاوت انسان با شیطان خوانده است.وی با تاکید بر اینکه در قضیه فلسطین تمام ملت‌ها و دولت‌های آزاده خروشیده‌اند، گفت: جبهه پاکی، عدالت و خوبی در قضیه فلسطین یک طرف ایستادند و جبهه اشرار در سوی دیگر مقابل جبهه پاکی قد علم کردند.

این نگاه نشان دهنده سیاست اعلامی و اعمالی ایران در حمایت از مقاومت  به صورت رسمی می باشد ...صف بندیها در منطقه آشکارتر از قبل شده است....


نوشته شده در پنج شنبه 87/12/15| ساعت 3:54 عصر| توسط | نظرات ( ) |

تاریخ:   1387/12/??
    موضوع : نجوا
    عنوان  : یا ایها العزیز

        

یا ایها العزیز!
من گـــــــــــــریه می‌ریزم به پای جاده‌ات،‌ تا
آیینـــه‌کاری کــــــــــرده باشم مقدمـــــــت را
اول ضمیر غایـــــــــــب مفــــــــــــرد کجـایی؟
ای پاســــــــخ آدینـــــــــــه‌های بی‌معمــــــــا
حتمی بی‌چـــــــون و چرای سبـــــــز برگرد!
راحت شــــــــــــــویم از دســـــت اما و اگرها
آب و هوای خیمه سبزت چگونـــــه‌ســــــت؟
این‌جا گهی سرد است و گاهی نیست گرما
بهر ظهور امروز هـــــــــم روز بدی نیـــــــست
ای تک ســــــــــوار جاده‌های رو به فــــــــردا!
یک جمعــــــــــه می‌بیند نگاه شــــــرقی من
خورشید پیدا می‌شود از غـــــــــرب دنیــــــــا
آقا! نماز جمعــــــــــــــــه این هفتــــــــــه با تو
پای برهنه آمـــدن تا کوفــــــــــــــه با مـــــــــا



نوشته شده در سه شنبه 87/12/13| ساعت 4:23 عصر| توسط | نظرات ( ) |

تعداد بازدید : 35
فرزندان کربلا
کربلا فرزندانت را در آغوش بگیر. اینان عاشقان حسین (ع) هستند که این گونه به راهت بی نشان شده اند. اینان یاران حسین(ع) و منتظران مهدی فاطمه (ص) اند که این گونه مانند مولایشان با هیچ نشانی به سویت آمده اند...

نوشته شده در چهارشنبه 87/11/23| ساعت 5:49 عصر| توسط | نظرات ( ) |

 ماهواره امید سرافرازان

پرتاب ماهواره ایرانی "امید" به فضا با اتکا به توانمندی متخصصان ایرانی روز گذشته در رسانه های خبری به عنوان یک خبر مهم ، بازتاب گسترده داشت ، رسانه های روسی اعلام کردند: ایران فضا را تسخیر کرده است.
خبرگزاری های روسی ایتارتاس و ریانووستی ، شبکه دوم تلویزیونی دولتی روسیه و رادیو مایاک این کشور نیز در خبر های مشابهی به موضوع پرتاب ماهواره امید پرداختند.
شبکه تلویزیونی"ار.ب.کا" روسه هم گفت: ایران فضا را تسخیر کرد. این شبکه گفت: جمهوری اسلامی ایران نخستین ماهواره خود را با موشک حامل ساخت داخلی با موفقیت به فضا پرتاب کرد. این منبع روسی به نقل از کارشناسان خاطر نشان کرد که ایران به ساخت موشک های دوربرد نزدیک شده است.
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه از پرتاب ماهواره ایرانی«امید» به شدت ابراز نگرانی کرد و به زعم خود ، آن را شبیه «پرتاب موشکهای بالستیک» دانست.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هم گفت: ما بسیار نگران قرار گرفتن ماهواره «امید» در مدار زمین هستیم.
سخنگوی پنتاگون نیز با اذعان به پیشرفت فناوری موشکی ایران مدعی شد: پرتاب ماهواره به خودی خود نگران کننده نیست ، بلکه پیشرفت قدرت موشکی تهران و انجام چنین پرتابی برای اولین بار نگران کننده است.
رویتر ارسال ماهواره ایران به فضا را پیامی به جهان مبنی بر این که ایران بسیار قدرتمند است خواند ، خبرگزاری آلمان آن را نشانه پیشرفت بزرگ تکنولوژیک ایران نامید و بالاخره شبکه فرانسه 24 گفت که بسیاری از کشور های غربی و اسرائیل از قرار گرفتن ماهواره امید در مدار بیم دارند.
عرب آنلاین ، خبرگزاری عربستان ، پایگاه المحیط ، شبکه الجزیره و رادیو سواء از جمله رسانه های منطقه ای بودند که این رویداد را بازتاب دادند.

در این میان شبکه الجزیره گفت: موفقیت فضایی ایران در کارنامه دولت احمدی نژاد و شخص او ثبت می شود. وی پیش از این ، توانست برنامه هسته ای ایران را پیش ببرد

نوشته شده در چهارشنبه 87/11/23| ساعت 5:48 عصر| توسط | نظرات ( ) |

به پنجاه هفت، بهمن ماه، چو فروردین بهاران شد
به ناگه ملک ایران، پر ز عطر و بوی ریحان شـــــــــد

 

انقلاب اسلامی

شهید سید مرتضی آوینی 

انقلاب اسلامی اصولاً بیرون از عالم فرهنگی دنیای جدید وقوع یافته است، با پیروزی انقلاب اسلامی رفته‌رفته عالمی دیگر از انفطار آن جهان کهنه سر بر خواهد آورد.

  شهید علیرضا آخوندی

هدف این انقلاب اسلامی زنده کردن مکتب اسلام و مبارزه با تباهی و فساد در روی زمین است، انقلابی که در مسیر حرکت خود هر چه ظلم و جور است نابود کرده و تصمیم به برقراری عدالت در روی زمین دارد. وظیفه هر مسلمانی است که به یاری این انقلاب الهی برخیزد، زیرا بی تفاوتی در برابر انقلاب یعنی بی اعتنائبی به دین و سنت پیامبر اسلام(ص).

شهید مرتضی آوینی

انقلاب اسلامی با رجوع به باطن مدینه غائی اسلام به وجود آمده است نه با تاثیر پذیرفتن از انقلاب فرانسه و یا رجوع به ماکیاولیسم.

شهید بهشتی

این انقلاب، انقلاب اسلامی است، بر پایه ارزشهایی به قدمت تاریخ فطرت


ای نگاهت جاودان افروختـــــــــه
شمع‌ها، خورشیدها، مهتــاب‌ها
ای طلــــــــــــــــــوع بی‌زوال آرزو
در صفـــای روشن محــــــــراب‌ها


نوشته شده در چهارشنبه 87/11/23| ساعت 5:36 عصر| توسط | نظرات ( ) |

پرچم ایران

 
امام خمینی
 

 

                   عشق چه ها میکند..

ما را که نه نفری می شدیم ، به پانصد متر عقب تر آوردند . در آنجا همه را به ردیف کردند و دست هایمان را بسته همه را روی زمین خواباندند. سپس دو تانک عراقی آمد و یک سروان از داخل یکی از آنها بیرون آمد و گفت باید به امام توهین کنید و گرنه به تانک دستور می دهم که از روی همه شما رد بشود. البته این را هم بگویم که عراقی ها برای شکنجه افراد وقتی با تانک از روی بدن آنها رد می شدند فقط از روی قسمت پایین تنه عبور می کردند تا قسمت بالای تنه افراد سالم بماند و این طوری حدود دو تا سه دقیقه طول می کشید تا فرد شهید شود. 

عشق به وطن و امام چه ها می کند...

سروان عراقی دوباره گفت به امام توهین کنید وگرنه دستور می دهم همه شما را له کنند. البته این را بگویم که عراقی هااغلب اسیران مجروح را چه به امام اهانت می کردند و چه اهانت نمی کردند ، می کشتند. چون برای آنان دردسر داشت که یک مجروح  را حمل کنند و بهترین راه برای این کار عبور دادن تانک از روی بدن مجروحین بود . سروان عراقی بسیار خشن و عصبی بود چرا که در آن حمله حدود دویست و هفتاد تانک به فرماندهی برادر حاج همت از عراقی ها منهدم شده بود و عراق ترس از این داشت بصره سقوط کند. هیچ یک از بچه های ما به امام توهین نکردند و سروان عراقی دستور حرکت تانک ها را داد.

                                                 تانک عراق

راننده تانک هم پای سه نفر اول را زیر تانک برد و یک دنده عقب هم گرفت وقتی به عقب می رفت ، لای شنی تانک گوشت و خون و استخوان مشخص بود . به خدا می گویند که ماهی در خاک جان می دهد ، ولی بچه های ما همه در زیر شنی تانک ها جان دادند . تا چند دقیقه همین طور گوشت وخون از لای زنجیرهای تانک به زمین می ریخت. هشت تای ما را توی یک ردیف خوابانده بودند. به فاصله دو متر یا حتی کمتر، سه تای اول را شهید کردند، تا ما خواسته ی شوم آنها را اقرار کنیم. آنقدر وحشتناک بود که خیلی از سربازهای عراقی فرار کردند ، ولی افسر عراقی همینطور ایستاده بود. راننده های تانک هم همینطور. چون آنشب تانک های زیادی از عراقی ها منجر شد ، عقده عجیبی داشتند . صحنه های عجیبی بود یکی از این جسد ها له شده و نیمی از آن باقی مانده بود به ارامی تکان خوردو همه مات و مبهوت نگاه می  کردند.این چه ست که این کارها را می کند . آخر مگه نه اینکه جسد له شده نیمه جان باید بلرزد و از حلقومش ناله و فریاد بیاید؟ این آرامش از چه بود؟ با همان لبخند، دعای ملت ایران ( خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار ) را گفت و شهید شد.

سرش را به آرامی بالا اورد ، به آسمان نگاه کرد ، لبخندی زد و گفت :خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار . چشمانش را بست و رفت...

دقیقا این عین گفته هایش بود همین دعا به قدری  به ما تسکین داد که همان جا با خدا راز و نیاز می کردیم که خدایا راضی مشو که من را بیش از وسع و قدرتمان عذاب بدهند تا مبادا چیزی از دهانمان بی اراده خارج شود. بعد از آن ، فرمانده عراقی گفت : همه را له کنید بدون استثنا. تانک به راه افتاد و یکی یکی له می کرد و جلو می آمد تا به من رسید انقدر که حتی موهای من لای شنی تانک بود که یکدفعه یک افسری فریاد زد_ به فارسی _ بایست. یعنی دقیقا وقتی که من با له شدن مویی فاصله داشتم تانک ترمز کرد. این افسر آمد جلو و مرا بلند کرد و به فرمانده گفت: چرا اینها را میکشید. ظاهرا احتیاج به اسیر زنده داشتند و من را با ده پانزده نفر دیگر بردند و توی یک ریوی ارتشی انداختند . خیلی از بچه ها را شهید کردند.


نوشته شده در چهارشنبه 87/11/23| ساعت 5:31 عصر| توسط | نظرات ( ) |

جنگ فرهنگ ها

چفیه

سال 59 ایران عزیز، جایگاه خوبان و حق پرستان، مورد تجاوز قرار گرفت، دنیا به مانند دادگاهی شد که یک بی گناه را بدون اثبات جرم و جنایتی، حتی در حد یک نمایش، به باد مجازات گرفت، قاضی این دادگاه با تمام قدرت با چکش چوبی اش بر میز عدالت پوچ و پوشالی اش کوبید و حکم گناهکار بودن بی گناه ترین را صادر کرد، جلادی را به میدان فرستادند تا به خیال خود تنها باقی مانده از عدالت و حق را هم سر بزنند تا دیگر جاده برای چَرای خوی حیوانی شان صاف و هموار شود. صدام تبر بزرگ و قدرتمند امریکایی – اروپایی، شرقی – غربی خود را بر دست گرفت و با دلگرمی ناشی از دوستانش استوار گام برمی داشت تا نهال انقلابمان را از ریشه برکند، اما همین که تبر به سمت ایران نو پا آمد دست قدرتمند جوانان مظلوم ایران بازویی پر زور مترسک را گرفت و مانع از آن شد، مترسک تمام توانش را به کار بست اما هر چه کرد توانش به قدرت ایمان دست های خالی جوانان نرسید.

یاد باد آن روزگاران یاد باد

این زورآزمایی 8 سال طول کشید  سرانجام جلاد خسته و کوفته از نبرد، سرخورده از شکست سرپایین انداخت و ذلیل به جایش بازگشت، درست است 8 سال جنگیدیم و کشته دادیم تا بالاخره پیروزی را به چنگ آوردیم اما خصم هرگز رهایمان نکرد و طاقت نیاورد که ما این گونه غریو پیروزی سردهیم، دنیا تصمیم گرفت نوزادی را که تنها مدت کوتاهی بود که متولد شده بود را به خنجر کینه  و دشمنی از بین ببرد، اما حامیان این نوزاد که شاید قرن ها برای توسعه آن صبر و تلاش کرده بودند هرگز نگذاشتند تا دست آن فرعون پیر مدرن به نوزاد معصوم مظلوم حق پرست برسد، با خون خود نیل ساختند و دریایی سرخ به پا کردند و آن نوزاد را در صندوق ایمانشان گذاشتند و بر دریای خون شناور ساختند تا دیگر دست هیچ فرعونی به آن نرسد، فرعونیان هم که می دانستند پا گذاشتن بر دریا جز نابودی شان به ارمغان ندارد عاجز و درمانده به کاخ های مملو از خصم و کینه شان بازگشتند.

تهاجم فرهنگی
 
 

 

 

 

 

 

آن جنگ درصدد نابودی زمان حال بود و هدف امروز بود، این جنگ آینده را می خواهد نابود کند و هدف فرد است 0آری جوانان دهه 60 به کمال وظیفه را انجام دادند و حال این، من و تو هستیم که درگیر جنگی نو هستیم. خیالی واهی است که فکر کنیم صلح کرده ایم و جنگ به پایان رسیده. از لحظه صلح با

کفر، جنگی سخت تر، نابرابرتر و مخوف تر آغاز شد. جنگ فرهنگ ها و شبیخون های فرهنگی. در آن جنگ تحمیلی برد و باخت برای ما معنا نداشت، برای خطر می جنگیدیم و حتی اگر شکست هم می خوردیم ما پیروز بودیم، اما در این جنگ، جنگ فرهنگ ها اگر ببازی سنگین ترین شکست ها را خورده ایم.

در آن جنگ صدام، ماشین های جنگی شان و ناحیه حمله معلوم بود، در این جنگ ماشین جنگی شان نامرئی و ناحیه حمله معلوم نیست. هزینه های آن جنگ سرسام آور بود، هزینه های این جنگ ناچیز و کم. در آن جنگ هدف سرنگونی اهداف و اندیشه های انقلاب بود تا مبادا جوانان آینده را بسازند، در این جنگ هدف نابودی جوانان است بدون نیاز به تخریب اندیشه های انقلاب. آن جنگ اراده ها را می ساخت و قدرتمند می کرد، این جنگ در پی سست کردن و نابودی اراده است. آن جنگ درصدد نابودی زمان حال بود و هدف امروز بود، این جنگ آینده را می خواهد نابود کند و هدف فرد است. کشته شدن در آن جنگ عزت بود، کشته شدن در این جنگ ذلت. سلاح آن جنگ تفنگ و گلوله و خمپاره بود، سلاح این جنگ سایت و کانال و رسانه است. در آن جنگ اگر در سنگر می بودی از گلوله در امان بودی، در این جنگ در هر نقطه که قرار بگیری از امواج در امان نخواهی بود. در جنگ دیروز چهره دشمن خصمانه بود، در جنگ امروز چهره ی دشمن دوستانه و دلسوزانه است. در جنگ دیروز اگر دشمن پیروز می شد خاک و وطنمان را می گرفت، در جنگ امروز دشمن اگر پیروز شود و روح و هویتمان را تسخیر می کند.

 

                                                  کبوتر
در آن جنگ چهره و لباس دشمن معلوم بود و قابل تشخیص، در این جنگ چهره و لباس دوست و دشمن یکسان است و تشخیص بسیار سخت.

در جنگ دیروز اهتمام بر تجزیه خاکمان را شستند، در جنگ امروز تلاش برای انحراف و نابودی فرهنگ و ایمانمان است. در آن جنگ می دانستیم با کدام کشور طرف هستیم، در این جنگ معلوم نیست. در آن جنگ عملیات و تک و پاتک بود، در این جنگ فیلم و سریال و بازی کامپیوتری.

در آن جنگ بر اثر اثابت گلوله یا مجروح می شدی و یا در جا شهید، در این جنگ گلوله ها مجروح نمی کند بلکه به تدریج اعتقادمان را ذوب می کند و آرام آرام می کشد. در آن جنگ جسم در خطر بود و روح و اراده در درون در امان بود، در این جنگ با جسم ها کاری ندارند و به روح و اراده حمله ور شده اند. در آن جنگ چهره و لباس دشمن معلوم بود و قابل تشخیص، در این جنگ چهره و لباس دوست و دشمن یکسان است و تشخیص بسیار سخت.

«به امید پیروزی جوانان غیور ایران زمین در تمام جنگ ها»


نوشته شده در چهارشنبه 87/11/23| ساعت 5:26 عصر| توسط | نظرات ( ) |


تصویر بزرگ

 
سرویس جهان اسلام : باشگاه حمایت از اسیران فلسطینی "الاسیر " اعلام کرد که بیماری پوستی ناشناخته‌ای اخیرا در میان اسیران فلسطینی در زندانهای ر‍ژیم صهیونیستی شیوع یافته است و مسئولان زندان از درمان این بیماران خودداری می‌کنند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری ملی سوریه (سانا)، باشگاه الاسیر در گزارش خود درباره وضعیت اسیران فلسطینی آورده است: تعداد اسیرانی که به این بیماری پوستی در زندان‌های اشغالگران دچار می‌شوند، به سرعت رو به افزایش است.
این گزارش افزود: مسئولان زندان‌های رژیم صهیونیستی از انجام آزمایش‌های پزشکی برای تعیین نوع بیماری این اسیران فلسطینی و درمان مناسب آنها خودداری می‌کنند.
باشگاه الاسیر در این گزارش درباره خطرات گسترش وسیع این بیماری ناشناخته در میان اسیران زندان "ریمون " رژیم صهیونیستی هشدار داده ‌است.
در همین حال، گزارش‌های حقوقی از نقض حقوق اسیران فلسطینی به طور برنامه‌ریزی شده و هدفمند در زندان‌های رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.
موسسه رسیدگی به امور اسیران و بازداشت‌شدگان فلسطینی تحت عنوان "ماندلا " نیز اخیرا در گزارش خود نوشت: بسیاری از اسیران نوجوان فلسطینی در معرض شیوه‌های سخت بازجویی قرار دارند و از همه حقوق خود محروم هستند.

نوشته شده در چهارشنبه 87/11/23| ساعت 5:19 عصر| توسط | نظرات ( ) |

 

 

پس از گذشت چند روز از جنایات صهیونیست‌ها منتشر شد
خاطرات تکان دهنده یک خبرنگار از جنگ غزه

 


تصویر بزرگ


 
 
سرویس جهان اسلام : ناگهان تانک­ها آمدند، یکی از تانک­ها تنها چند متر با خانه ما فاصله داشت، به ما گفته شد که خانه­هایمان را ترک کنیم، سربازان در حال خوردن چیپس و شکلات بودند و درحالیکه دختران مرا می­کشتند، می­خندیدند.

مادر، همسر و دخترانم همگی تسلیم شده بودند، اما سربازان اسرائیلی به سوی کودکانم دیوانه­ وار آتش گشودند.
 
به گزارش "جهان" به نقل از پایگاه خبری آمریکایی ای.جی.پی، سامه حبیب یک خبرنگار 23 ساله است که در غزه زندگی می­کند،وی سال­ها است که برای بیان درد و رنج مردم کشورش فعالیت می­کند، ژانت زیمرمن نیز یک خبرنگار 21 ساله آمریکایی است که پس از مشاهده جنایات دهشتناک صهیونیست­ها در غزه از آمریکا به غزه آمده است.
در واقع وی هزاران مایل را طی کرده تا عمق حادثه را با چشمان خود ببیند و با ذهن و عقل خود بسنجد. آن دو در زمان ورود ژانت به غزه با یکدیگر آشنا شده و تصمیم گرفته­اند با همکاری یکدیگر در این زمینه فعالیت کنند.

در واقع خبری که باعث شد این دو با یکدیگر آشنا شوند، حادثه­ای بود که برای خالد عبدالرابع اتفاق افتاده است، ژانت و سامه این حادثه را این گونه بیان کرده­اند.
 
ما سفر خود را به سمت شهر زندگی عبدالرابع آغاز کردیم، این در حالی است که به سختی می­توانستیم ادامه مسیر دهیم، در طول مسیر اتومبیل ما بارها منحرف می­شد، سطح جاده پر از حفره­های ایجاد شده بر اثر بمباران اسرائیلی­ها بود، سطح زمین نیز وضع چندان خوبی نداشت، محله­هایی که زمانی شاداب و باصفا بودند، اکنون به جهنمی بر روی زمین تبدیل شده بودند. زمین مملو از جسد مردم بود و در همه­جا فقط ویرانی دیده می­شد.
سرانجام ما به محل زندگی خالد رسیدیم، خانه­ای ویران شده، خالد بر روی یک تخته سنگ نشسته و به خانه­ای که زمانی شادی در آن وجود داشت نگاه می­کرد: خانه ما چهار طبقه بود ویک باغچه زیبا در آن وجود داشت، ما در این خانه احساس آرامش و آسایش داشتیم.
 
خالد در مورد نحوه یورش ارتش "اسرائیل" به خانه­اش می­گوید: آن­ها به خانه ما حمله کردند و تمام خانه را زیر و رو کردند، اما هیچ چیز نیافتند. روزی که آن­ها می­خواستند شهر ما را ترک کنند را هرگز فراموش نمی­کنم. چهارمین روز حمله زمینی اسرائیل به غزه بود، هزاران نفر در محاصره قرار داشتند، هیچ کس نمی­توانست به دلیل گستردگی حجم آتش آن­جا را ترک کند.
وی به یورش تانک­ها به شهر اشاره می­کند و می­گوید: ناگهان تانک­ها آمدند، یکی از تانک­ها تنها چند متر با خانه ما فاصله داشت، به ما گفته شد که خانه­هایمان را ترک کنیم، سربازان در حال خوردن چیپس و شکلات بودند و درحالیکه دختران مرا می­کشتند، می­خندیدند.
 
خالد در حالی که اشک می­ریزد، ادامه می­دهد: مادر، همسر و فرزندانم همگی تسلیم شده بودند، ناگهان دو سرباز را دیدیم که از تانک خارج شدند، ما به آن­ها گفتیم که می­خواهیم خانه را ترک کنیم، منتظر جواب آن­ها ماندیم، اما جوابی به ما ندادند، ناگهان با کمال شگفتی دیدیم که سرباز دیگری به سوی فرزندان من دیوانه­وار آتش گشود.

وی در مورد فرزندانش چنین می­گوید: سعاد تنها هفت سال داشت، سامر سه ساله و امل دو ساله بود. مادر من نیز هدف آتش قرار گرفت و من به چشمان خود دیدم که تمام کسانی که من دوستشان دارم یکی پس از دیگری به زمین می­افتند.
 
خالد به صحنه کشته شدن خانواده­اش اشاره می­کند: دو دخترم کشته شده بودند، این در حالی بود که آتش­بس برقرار شده بود. هیچ کس نمی­توانست به ما کمک کند. یک آمبولانس سعی کرد که وارد محله ما شود، اما تانک­های اسرائیلی پرسنل آن آمبولانس را وادار کردند از آمبولانس خارج و برهنه شود. پس از آن شروع به بمباران آمبولانس کردند.
وی در ادامه می­گوید: من با باقی­مانده اعضای خانواده­ام خانه را ترک کردم، در حالی که مادرم را بر روی یک تخت حمل می­کردیم. دخترم سامر همچنان نفس می­کشید، این در حالی بود که نخاع وی آسیب دیده بود.
 
خالد در مورد سختی­های راه برای رسیدن به مکانی امن، می­گوید: سربازان بدون این که کنترلی بر اعمال ان­ها صورت بگیرد بی­وقفه شلیک می­کردند، خانه­های زیادی خراب شده بود. حتی مردی که قصد داشت ما را نجات دهد، مورد حمله تک تیراندازهای اسرائیل قرار گرفت و کشته شد. سرانجام زمانی که به شهر بعدی رسیدیم، دیدم که تمام مردمی که آن­جا هستند، زخمی­های خود را به آن­جا آورده­اند. ما با دیدن این صحنه­ها به شدت شوکه شده بودیم.
 
وی در مورد دلیل کشته­شدن فرزندانش می­گوید:من اطمینان دارم که سربازان در آن لحظه مست بودند، آن­ها از فرمانده خود برای کشتن فرزندان من دستور گرفته بودند، چند روز پیش از این حادثه بود که در ها­آرتص خواندم که خاخام­های اسرائیلی دستور داده بودند حتی یک فلسطینی نباید زنده بماند. البته من می­دانم که هیچ دادگاهی نمی­تواند سربازان اسرائیلی را محکوم کند. زیرا مقامات اسرائیل از هر ترفندی برای بی­گناه جلوه دادن آن­ها استفاده خواهند کرد. این یک جنگ میان دو ارتش بسیار قوی و مجهز نبود، بلکه جنگی میان مردم بی­دفاع و چهارمین ارتش قدرتمند جهان بود.
 
ممکن است که ساختمان­های ویران شده بازسازی شوند، اما خالد دیگر هرگز صدای خنده­ های سعاد و امل را نخواهد شنید، البته وی صدای ناله­ های سامر را که از درد می­نالد می­شنود. تنها عضو بدن سامر که سالم مانده ذهن اوست. ذهنی که همواره آن کابوس را به یاد می­آورد

نوشته شده در چهارشنبه 87/11/23| ساعت 5:17 عصر| توسط | نظرات ( ) |

   1   2      >

قالب وبلاگ : فقط بهاربیست